Battle ship etap 7

Dziś wpis będzie skromny, po krótkiej przerwie czas kontynuować naszą przygodę z kodowaniem battle ship. Zmiany w commicie z „Commits on May 1, 2017”.
W aplikacji troszkę spróbowałem swoich sił w refaktoryzacji. Moim celem było doprowadzić aby główne metody odpowiedzialne za ustawienie statku przez użytkownika oraz oddaniu strzału, były możliwie jak najkrótsze przez to mam nadzieje, bardziej czytelne.

Dziś doświadczyłem na własnej skórze, jak bardzo trzeba być ostrożnym. Gdy spojrzałem na kod po krótkiej przerwie dostrzegłem błąd w logice instrukcji warunkowej. Niby błahostka ale gdy tworzyłem kod nie zauważyłem tego.

Kolejnym elementem jaki chce zrobić to dynamiczne układanie statków przez użytkownika. Coś ala drag and drop, z pola na statki przeciągamy wybrany statek na planszę. Jeszcze nie wiem jak to zrobię, ale mam nadzieję do końca tego tygodnia ogarnąć to i zademonstrować wam efekty.

pozdro 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*